Haunsbergkaiser Juli: Wolfgang, Jason, Karl-Heinz

Am ersten Juli wäre der Haunsberg wegen Überfüllung fast geschlossen worden, weil so viele RSCler ihrer Julihaunsbergtour gleich zu Beginn des Monats absolviert haben: Jason ist an dem Tag gleich zweimal auf den Haunsberg gefahren, Karl-Heinz erklomm den Haunsberg gemeinsam mit Hans-Jürgen dem Gniggggler. und Wolfgang und Peter machten eine Alleinbefahrung. Und alle haben wir uns unterwegs irgendwo auf der Strecke getroffen.

Wolfgang:

Jetzt woit i endlich amoi in an Monat da erste sei, der auf den Haunsberg fahrt und dann hods wieda ned highaut: Wia i untn nach der Abzweigung einigfahrn bin, kemman mir doch glatt da Jason und der Karl-Heinz herab entgegen. Bin stehbliem, hama gratscht und bin dann weidergfahrn. Hob dann a guade Ausred ghabt für mei schlechte Zeit: da Rhythmus war hie!!!!  Beim owefahrn hob i dann no an Gampe Bäda droffa, was hoaßt: Da Haunsberg war heid Namidog fest in Getzinger Hand!!!!  Hauptsach is, i hob mei Haunsbergpflicht für den Juli erfüllt.

20160701_172334Haunsbergkaiser Jason und KH:

IMG_4019

Schreibe einen Kommentar


WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
rfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-slide